Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

NyaWa MaMa & AyaH ~ MuHamMad DaN!sH Ha!KaL ~

  • Tuesday 12 July 2011
  • fiza


  • Masih teringat lg waktu aku pregnantkan haikal.. awal2 tu, my hubby yg alah muntah2..hihihihiii.. 1st time aku check xdak pape pun..kua jgk la air mata ni, huhuhuuhh..dok ingat da ada isi..lepas 2 minggu check lg..Alhamdulillah.. mmg da ada isi da dlm rahimku rupanya.. Itu lah permata hati kami Muhammad Danish Haikal.. 

    Waktu aku pregnant dulu mmg sedih, duduk sensowg jer coz my hubby mengajar di kapit sarawak.So,sensowg la aku membawa diri..huhuhuhuh.. byk pulak dugaan yg aku hadapi,slalu jugak la aku dok kua masuk spital sbb bleeding.Aku mmg bertuah sgt sbb ada kwn2 baik yg slalu bantu aku waktu aku dlm kesusahan,dieowg byk bg semangat kat aku n tlg aku waktu aku dok kua masuk spital dulu..jiran2 aku pun sama.. actually,my parent xtau sbb aku xnak diowg risau..huhuhuhuhu.. cukup la dieowg risau aku duk sensowg bwk perut...tp lps bersalin dieowg tau da laa..


            
    Actually due aku 26 hb 8 2009, n my hubby ckp nak beli tiket flight 15 hb 8 2009.. ntah cmne die p beli tiket awal pulak dlm 7 hb kot.. aku pun apa lagi,seronok laaaa...hihihihihhihi.. 11 hb 8 2009 aku p checkup perut cam biasa kat klinik hospital bersalin penang.. 2 minggu sudah doc ckp berat baby 1.6 kg ja.. haritu pulak doc ckp berat baby 1.7kg n air ketuban da kering.. aku jd blurr.. n doc suruh ptg tu admit spital n esok kene operate..  aku lg bluurrrr... huhuhuhu... Ya Alllah,syukur sgt2 Kau gerakkan hati suamiku utk balik awal.. klu x terpaksa la aku bersalin sowg2..huhuhuhu...



    Alhamdulillah, pd 12 hb 8 2009 bersamaan dgn 21 Sya'ban 1430 H pd jam 1439 ptg, lahirlah seorg baby yg kecik dan comel seberat 1.7kg di Hospital Penang.. Itulah permata hati kami, semoga Haikal membesar dgn chat & menjadi seorg insan yg berguna pd agama, bangsa n negara.. aminnn.. Mama Cayang Ha!kal... mmmuuahhhh!!!!


    GamBar2 CuTe Ha!KaL d! HoSpiTaL



    ayah tgh bagi susu guna picagari... 



    0 comments:

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 Fizashah. Blogger template by Bloggermint